Loading...

HBO Max a Discovery Plus se spojují do jedné streamovací služby

15.03.2022 06:55

HBO Max a Discovery Plus se spojují do jedné streamovací služby. Dvojice se nakonec spojí, ale do té doby se bude jednat pouze o svazky.

Podle nové zprávy budou HBO Max a Discovery+ jednoho dne totéž. Do té doby bychom však měli očekávat, že po dokončení fúze Warner Bros. Discover a WarnerMedia společnosti AT&T bude tato dvojice nabízena společně jako jeden balíček.

Tuto zprávu přinesl server Variety poté, co finanční ředitel Discovery Gunnar Wiedenfels na 30. výroční konferenci Deutsche Bank o médiích, internetu a telekomunikacích uvedl, že probíhají přípravy na to, aby HBO Max a Discovery Plus tvořily jeden a tentýž celek.

Přestože je přesun obou obsahových fondů pod jednu hlavičku konečným plánem, nedojde k němu okamžitě. Místo toho budou oba streamery nabízeny jako balíček, než se vše doladí.

Discovery Plus v současné době stojí 4,99 dolaru měsíčně s reklamami a 6,99 dolaru bez nich a zpráva uvádí, že tvoří "většinu celkového objemu streamovaných subdodávek Discovery". HBO Max v současné době stojí 9,99 USD měsíčně s reklamami a 14,99 USD měsíčně jako služba bez reklam pro ty, kteří tuto cestu preferují.

S tolika dostupnými streamery bude vždy obtížné prodat další, zejména s Apple TV+, která za měsíční poplatek 4,99 USD měsíčně stále přináší přidanou hodnotu. Velkým hráčem ve městě je také Netflix, zatímco Amazon Prime Video má své místo i na mnoha domácích obrazovkách. Bude zajímavé sledovat, co se stane v dlouhodobém horizontu, až Discovery Plus a HBO Max najdou domov pod jednou střechou.

"Jedním z nejdůležitějších bodů je, že věříme v kombinovaný produkt, nikoli v balíček... Věříme, že rozsah a hloubka této nabídky obsahu bude pro spotřebitele fenomenální nabídkou," řekl Wiedenfels. "Otázkou je, že abychom se k tomuto bodu dostali a udělali to způsobem, který bude skutečně skvělým uživatelským zážitkem pro naše předplatitele, to bude nějakou dobu trvat. Opět to není nic, co by se stalo během několika týdnů - doufejme, že ne během několika let, ale během několika měsíců - a my mezitím začneme pracovat na prozatímním řešení. Takže hned zkraje pracujeme na tom, abychom připravili přístup ke sdružování, možná jednotné přihlášení, možná požití obsahu do jiného produktu atd. tak, abychom mohli začít brzy získávat nějaké výhody. Hlavním cílem však bude harmonizace technologické platformy. Vytvoření jednoho velmi, velmi silného kombinovaného produktu a platformy pro přímý prodej spotřebitelům, to bude chvíli trvat."