Apple Card opět na 1. místě v zákaznické spokojenosti
22.08.2022 07:03
Podruhé za sebou se karta Apple a její vydavatel Goldman Sachs umístili na 1. místě ve spokojenosti zákazníků v segmentu středně velkých vydavatelů kreditních karet ve studii spokojenosti s kreditními kartami J.D. Power 2022 v USA.
Podruhé za sebou se karta Apple a její vydavatel Goldman Sachs umístili na 1. místě ve spokojenosti zákazníků v segmentu středně velkých vydavatelů kreditních karet ve studii spokojenosti s kreditními kartami J.D. Power 2022 v USA.
Karta Apple a její vydavatel Goldman Sachs se již druhým rokem po sobě opět umístili na předních místech žebříčků v segmentu vydavatelů kreditních karet střední velikosti v každoroční studii J.D. Power U.S. Credit Card Satisfaction StudySM.1 Karta Apple a její vydavatel Goldman Sachs se také již druhým rokem po sobě umístili na předních místech ve všech sledovaných kategoriích v segmentu vydavatelů kreditních karet střední velikosti, včetně interakce, podmínek kreditní karty, komunikace, výhod a služeb, odměn a klíčových momentů.
"Zlepšování života našich zákazníků je základem naší práce, a proto je nám ctí, že Apple Card a vydavatel Goldman Sachs byli letos opět oceněni za spokojenost zákazníků," řekla Jennifer Baileyová, viceprezidentka společnosti Apple pro Apple Pay a Apple Wallet. "Jsme i nadále odhodláni poskytovat kreditní kartu, která je digitální a pomáhá zákazníkům vést zdravější finanční život, a těšíme se, že budeme našim uživatelům Apple Card i nadále poskytovat inovativní finanční nástroje a oceňovanou spokojenost zákazníků."
"Vzhledem k tomu, že i nadále sloužíme stále většímu počtu lidí, jsme nadšeni, že nás naši zákazníci a společnost J.D. Power opět ocenili jako jedničku v oblasti spokojenosti zákazníků mezi vydavateli kreditních karet střední velikosti," řekl Peeyush Nahar, globální ředitel divize Consumer Business společnosti Goldman Sachs. "Těšíme se, že budeme i nadále spolupracovat s našimi partnery ve společnosti Apple na poskytování hodnotných, na spotřebitele zaměřených produktů, které poskytují oceňovanou zákaznickou zkušenost."
Karta Apple Card byla představena v roce 2019 s ohledem na finanční zdraví zákazníků. Apple Card je bez poplatků2 a je navržena tak, aby zákazníkům nabízela snadný a bezpečný způsob, jak sledovat nákupy a spravovat výdaje z peněženky a zároveň získat až 3 % denní hotovosti při používání Apple Card online, v obchodě a v aplikacích. S Apple Card Family mohou uživatelé také sdílet účet Apple Card s kýmkoli přidaným do skupiny Family Sharing, včetně dvou spolumajitelů, kteří mohou spravovat účet Apple Card Family a budovat svůj kredit stejně společně, a také přidávat k účtu účastníky starší 13 let. Platí podmínky. Další informace o Apple Card jsou k dispozici na adrese apple.com/apple-card.
Zdroj:
Nejnovější články
- Přechod na WebP: Inovace pro rychlejší a ekologičtější zážitek z prohlížení
- Apple spouští program „Made for Business“ ve vybraných obchodech po celém světě
- AirPlay nyní dostupný ve vybraných hotelích a resortech IHG
- Apple razí cestu k ekologičtější budoucnosti: Půlka skleníkových emisí je pryč
- Apple posouvá investice do čisté energie a vody na novou úroveň po celém světě
- Všechny články